Wednesday, August 26, 2015


Head sõbrad. Meie suvi on küpses faasis ja ma loodan, et te kõik
tunnetate seda küpsust enese hinges, oma hinge kasvamises. Paar
nädalat on minu "sisekosmoses" keerelnud tähelepanu sisemise rahu,
tasakaalu ja rahulolu ümber ning täna tuli soov seda teiega jagada.
Nagu ikka, kirjutan ma selle lahti näpunäidetena, nendena, mida ma
annan iseendale. Aga kuna kõik on üks ja Sina oled Mina, siis ma jagan
seda ka Sinuga.

1. Kõige olulisem samm oma hingega kooskõlla jõudmisel on
teadvustamine. Teadlikkus igal sammul. Esimeseks ja kõige olulisemaks
soovituseks ongi iseenda teadvustamine igal eluhetkel. Ma tean, et
seda on kerge ütelda ja raske teostada, aga see on võimalik. Ja see ei
ole enamasti hetkeline muutus, vaid protsess, mis vajab HARJUTAMIST.
Harjuta kohalolu, jälgi seda, mida Sa tunned ja kuidas Sinu tunded ja
mõtted Sinu sees liiguvad. Ja alles seejärel, kuidas liiguvad asjad
väljaspool Sind.

2. Kui Sa suudad juba ennast jälgida ja kui Sa suudad iseendaga
toimuvat jälgida enamiku ärkveloleku ajast, siis Sa oled teinud juba
väga suure arenguhüppe. Siis Sa saad aru, mis Sinu sees tegelikult
toimub. Nüüd jälgi, et kõik, mis Sinus tahab esile tulla, saab seda
teha. OLE LUBAMISE SEISUNDIS. Sest kui Sa lubad kõigel enda sees
liikuda just nii, nagu see liigub, siis Sa teed olematuks või
vähemasti vähendad oluliselt sisekonflikti enese sees,
vastandjõudusid. Ja kui see sisekonflikti energia, see võitluse
energia tulebki esile, siis tunneta seda kui üht järjekordset tunnet
eneses, vaatle teda kaastundlikult, kuniks see armastuses ära sulab.
Lubamise seisund tähendab seda, et ühegi impulsi puhul Sa ei tõuka, ei
tõmba, ei manipuleeri erinevate tehnikatega, ei suru alla, ei lükka
tagasi, ei taha lahti saada, vaid lased tulla, mis tuleb.

3. Teadvusta enesele ka seda, et kõik on jumalik ja kogu Sinu elu on
jumalik plaan, et KÕIK TOIMUB ÕIGEL AJAL, ÕIGES KOHAS JA ÕIGEL MOEL.
Paljud teist on seda korduvalt kuulnud, aga oluline on enesele seda
meenutada just nendel hetkedel, kui miski tundub olevat probleemne.
Tegelikult ei ole mitte midagi Sinus probleemne. Sinu hing tahab just
praegu kogeda just seda, mida Sa koged. Suur rahulolematuse allikas on
standard, mille Sinu ego meel koostöös ühiskonnaga on loonud. "Et mina
peaksin olema just nii- ja naasugune", "et asjad peaksid käima just
nii", "et normaalne oleks praegu teha nii". SAA ARU, SEE STANDARD TEEB
SIND ÕNNETUKS. Kui Sa igat eluhetke kui "täiesti õiget" võtad, siis
rahulolu ja "õige" tunne Sinus kasvavad.

4. Kuna Maa ja inimkond on suure nihke seisundis, siis ära ürita oma
teadliku meelega kõike mõista. Sinu süda mõistab hetkeolukorda
tunduvalt rohkem, kui Sinu teadlik meel. Seepärast juuruta eneses
teadlikult usalduse, alistumise, voolamise ja tänulikkuse seisundit.

5. Igasuguseid manifesteerimise tehnikaid soovitan mina võtta
reservatsiooniga ning nendest mitte väga hoogu sattuda. Enamasti ei
toetu need väga sügavatele vaimsetele praktikatele ja seadustele ning
on rajatud soovile "midagi saada". Ja isegi kui nendes on päris palju
jumalikku valgust ja isegi kui Sa tunned, et mõni tehnika Sulle sobib,
siis pea alati meeles seda, et see Mina, kes tahab midagi saada, on
egost lähtuv teadlik Mina. Ma toon näite, et see oleks paremini aru
saadav. Ütleme nii, et ma olen õppinud üht vaimset tehnikat, mis
võimaldab mul ellu kutsuda erinevaid asju ja sündmusi. Ma harjutan
selle tehnika kasutamist, aga ühel hetkel avastan, et see ei toimi
kaugeltki mitte kõikide asjade puhul. See niiöelda "viga" on kolmes
asjas, esiteks võib olla puudulik tehnika, teiseks ei ole mina selle
tehnika looja ja see ei pruugi mulle sajaprotsendiliselt sobida ja
kolmandaks, mis kõige põhiline, olen ma midagi soovinud oma teadlikust
meelest lähtuvalt. Näiteks kolmandat basseini, filmistaarist meest või
uut autot (ma utreerin näidetega, aga teen seda selleks, et ego
naeruväärsed soovid oleksid paremini mõistetavad). Aga minu hing tahab
kogeda midagi täiesti teistsugust. Seetõttu ma niiöelda ebaõnnestungi.

6. Usalda, et elu toob Sinule igal hetkel kätte just seda, mida Sa
vajad ja et elu ise kannab Sind, et kogu aeg ei ole vaja mingeid
tseremooniaid, rituaale jne. Nagunii Sinu hing ja vaim ja keha
toimetavad igal eluhetkel Sinu kõige kõrgemaks hüvanguks, pole sugugi
vaja nii tihti vahele segada. Lase asjadel vabalt kulgeda.

7. Keskendu südamele ja jälgi oma hingamist nii tihti, kui sa saad,
kui see sul meelde tuleb. Justnimelt jälgi, ära muuda, kui sa just
hingamisharjutusi ei tee. Kui ei tule meelde, siis ära hurjuta ennast
sellepärast. Kui aga tuleb, siis tee seda jälle. Ja kui Sul on raske,
siis kõige parem, mida Sa teha saad, on jälgida oma hingamist, see on
hinge kodu Sinu praeguses kehas, emba ennast pehmelt ja õrnalt iga
hingetõmbega ja tunneta õhu voolu. Kus iganes Sa viibid ja mis iganes
parasjagu Sinuga toimub.

8. Tea, et Sinu sisemaailm ja välismaailm on üks ja teadvusta seda
igal hetkel. Seega on mõistlik jälgida oma sisekosmost ja olla selles
maailmas rahulik, siis on ka elus kulgemine rahulik ja hingerahu saab
järjest enam Sinus maad võtta. Kui sa käitud oma sisekosmoses kõigega
armastavalt, rahulikult, pehmelt ja loomulikult, siis nii on ka sinu
elu. Seega, väldi oma sisemaailmas ja iseendaga suhestudes "jõuga
tegemist", "vägisi tegemist", "võitlust", "väänamist", "tõukamist",
"tõrjumist" jne. OLE ISEENDAGA LOOMULIK, SIIS KULGEB KÕIK SINU
MAAILMAS SINU LOOMUSEGA KOOSKÕLAS, SINU TÕELISE OLEMUSEGA KOOSKÕLAS.

Kersti

No comments:

Post a Comment