Monday, August 15, 2016


Kallis lugeja! 

Kena küpset suve sulle. Õues pole enam teab mis suveilm, ometi on leebe tuul, mõõdukas soojus, vihmasabinad ja küpsed viljad suurepärane keskkond, milles ennast mõnusalt tunda.


See suvi on olnud minu jaoks üsna rahulik sündmuste tasandil, see-eest intensiivne sisemiste muutuste tasandil. Ma olen kogenud väga võimsaid tundeid eneses esile kerkimas, mis tulevad "ei-tea-kust". 


Nii mina ise kui ka kanaldajad maailma erinevatest paikadest oleme saanud vastuse, et see on suurte energeetiliste muutuste aeg, suuremate, kui kunagi varem, mis toob rakumälust esile kõike, mida sinna on talletatud, läbi selle elu, läbi pärilikkuse liinide, läbi eelnevate elude. See on tohutult suur ports infot, mida meie maised kehad nüüd läbi seedivad. Peab ütlema, et see pole olnud just kõige kergem.


Kirjutan teile mõne punkti, kuidas ma nende energiatega toime tulen või vähemalt olen püüdnud tulla. Ehk on need mõtted abiks sulle, kui sa koged midagi analoogset.

1. Energeetiline foon on sedavõrd intensiivne, et mitte midagi ei ole enam võimalik lihtsalt alla suruda, vaigistada, kõrvale hiilida, ümber teha ja seeläbi asi unustada, vähemalt mõneks ajaks unustada. Kui sinus mingi tunne üles kerkib, siis võta see vastu kohe, just nii tugevalt, kui ta tuleb. Ole justkui toru, kasvõi solgitoru, aga ikkagi toru, milles energia voolab vabalt.

2. Tunnista iga tunde või mõtte üles kerkimisel, et see on sinu oma või vähemasti sinuga seotud. Muidu see sind ei puudutaks. Selle tunnistamise juures sa näitad üles, et sa austad oma tundeid ja mõtteid, sa austad iseennast just sellisena, nagu sa hetkes oled ja sa austad kõike seda, mida Jumal sulle pakub. Justnimelt KÕIKE.

3. Ära ürita üleskerkinud energiat alla suruda või jõuga pöörata või mistahes moel selle suhtes jõudu kasutada. Sellega teed sa endale tõsiselt haiget. See on nagu keeva vee potile kaane peale surumine. Läheb hullemaks. Ükski energiavorm, ükski tunne ei tapa sind, kui sa lased sellel olla. Ta lihtsalt voolab. Seepärast harjuta vaatleja positsiooni.

4. Ole tänulik kõige eest ja naudi neid hetki, mil Jumal sulle midagi sinu meelest ilusat ja head kingib. Õpi tänutundega vastu võtma, ilma küsimiseta, kas ma olen seda ära teeninud ja "miks just mina". Õpi ilma igasuguste süümepiinadeta vastu võtma kõigilt, kes tahavad sulle midagi head ja ilusat pakkuda.

5. Kuna on intensiivse sisemise töö aeg, siis tunnusta iseennast tehtud töö eest. Ära pea seda mitte-millekski, sest erinevalt labitatööst ei pruugi kohe olla silmaga nähtavaid tulemusi. Tee endale pai, hellita ennast väikeste ja suurte asjadega, premeeri ennast. Sellega sa näitad nii iseendale kui ka Jumalale, et sa armastad iseennast ja selle läbi armastuse energia suureneb sinus veelgi.

6. Kuna praegu "tuleb alla" palju kosmilisi koode ja teisi energiavorme, siis meie maandus kaob kohati ära ja see teeb füüsilise keha tavalisest nõrgemaks ja emotsionaalkeha labiilsemaks. Seetõttu maanda ennast võimalikult tihti ja hästi, palu Maa-ema abi enese maandamisel, kõnni paljajalu, pikuta maa peal, näita üles armastust ja austust Maa-ema vastu. Sa muutud koos temaga, ole temaga ühes hingamises ja ühes sageduses. Kümble ka vees, lase päikesel enese peale paista ning tuulel kõik mittevajalik minema viia. Ole avatud Maa-ema erinevatele avaldumisvormidele ja naudi neid, suvi on selleks suurepärane aeg.

7. Et maandus oleks püsivam, kasuta maandavaid kristalle, näiteks turmaliini. Sobivad ka teised musta ja rohelist värvi maise päritoluga kristallid. Hoia neid enda ligi. Praegu ei ole hea ülemäära kasutada maavälise päritoluga kristalle ja samuti mitte liiga palju "tõstavaid" kristalle - mäekristall, ametüst. Samuti ei soovita massiliselt teha teadvuse rännakuid kosmosesse, mittemaistesse sfääridesse. See hõljumine kahandab maandust veelgi.

8. Kuna meie sagedus kõigub praegu üsna intensiivselt, siis ole oma füüsilise keha suhtes leebe, ära teda üle kurna, toida teda sel suvel eriti teadlikult taimse toiduga, aga kellel sellest ei piisa, siis ka pisku tailihaga ning kosutavate putrudega. Joo kindlasti vett, isegi rohkem, kui varasematel aegadel. Raputa vette pisut soola, meresoola või himaalaja soola, see aitab hoida elektrolüütide tasakaalu organismis ja puhastada keha. Igasugused ekstreemsused jäta hilisemasse tulevikku.

9. Mina olen paremaks ja võimalikult füüsiliseks manifesteerimiseks võtnud klaasi vett, pannud sinna pisut soola ja seejärel lugenud veele peale palve, mida ma soovin ja mida ma oma kehale soovin. Seda vormis "mina olen", "mina tunnen", nagu see, mida ma soovin, oleks juba olemas. Soovitan seda teha sama sõnastusega või enamvähem sama sõnastusega vähemalt kuu aega järjest, siis on see vesi, mille oled sisse joonud ja millele sõnad peale lugenud, saavutanud enamuse sinus olevast veest. Seda ma ei pea seletama, kuidas veele öeldud sõnad seda mõjutavad, sest ma arvan, et kogu Eesti vaimne seltskond on teadlik Masaru Emoto katsetest. Seega, kasuta vett, mida sa oled (üle 70 protsendi sinust on vesi) ja kasuta sõna jõudu.

Ilusat hilissuve soovides,
Kersti

No comments:

Post a Comment